Gamtininkai atkreipia dėmesį, jog šiuo metu laukiniai kanopiniai žvėrys veržiasi kelių link dėl vienos įdomios priežasties: tai – druska, kuria barstomos kelių dangos, praneša Lietuvos automobilių kelių direkcija.
Gamtininkai atkreipia dėmesį, jog šiuo metu laukiniai kanopiniai žvėrys veržiasi kelių link dėl vienos įdomios priežasties: tai – druska, kuria barstomos kelių dangos, praneša Lietuvos automobilių kelių direkcija.
Šį pavasarį nuo surinkimo linijos nuriedės trisdešimtmilijoninis „Passat“ – sėkmingiausias vidutinio dydžio automobilis pasaulyje. Nėra abejonių, kad istorinio įvykio kaltininkas bus ženkliai atnaujintas aštuntosios kartos „Passat“, kuris vairuotojams pasiūlys pažangiausias šio prekės ženklo inovacijas, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Tesla“ nėra pagarsėjusi kitų firmų įsigijimais, bet dabar sužinojome, kad jie sutarė įsigyti Kalifornijoje įsikūrusią ultrakondensatorių ir baterijų komponentų gamintoją „Maxwell“.
Kol kas tai – penktasis automobilių gamintojo svarbus pirkinys. Visų akcijų perdavimą sausio 4 d. paskelbė „Maxwell“ ir susisiekėme su „Tesla“, prašydami patvirtinti naujieną.
Pasklidus žiniai, jog nuo vasario 11 d. šalyje nebeveiks 139 stacionarūs greičio matuokliai, vieni vairuotojai džiaugiasi, kiti svarsto, kas bus toliau. Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) direktorius Vitalijus Andrejevas ramina, kad situacija keliuose nepasikeis, tačiau saugaus eismo specialistai tikina, kad tai ne į gerą.
Nuo vasario 11 dienos valstybinės reikšmės keliuose bus išjungti 139 momentiniai greičio matuokliai, antradienį patvirtino Lietuvos automobilių kelių direkcija.
Kaip teigia direkcijos vadovas Vitalijus Andrejevas, šie matuokliai bus išjungti ir išmontuoti, nes baigėsi sutartis su paslaugos tiekėjais, tačiau savivaldybėms priklausančių matuoklių dar liks. Taip pat iki 2020 metų planuojama pastatyti 60 naujų momentinių greičio matuoklių naujose vietose.
Šimtus populiarių automobilių modelių galima pavogti visai nesunkiai – nereikia turėti jokių raktų. Tokią išvadą skelbia Didžiosios Britanijos vartotojų teisių organizacija „Which?“. Ji remiasi realiais bandymais, atliktais Vokietijos visuomeninio automobilių klubo (ADAC) narių.
Problematiškiausi yra tie automobiliai, kuriuose sumontuota beraktė atrakinimo sistema. Jų durelės atrakinamos arba gestu arba prisilietus prie durų rankenėlės, jei savininkas raktą turi kišenėje.
Nors keliuose dėl trumpam atšilusių orų situacija buvo pagerėjusi, vairuotojams atsipalaiduoti dar per anksti, nes laukia nauji iššūkiai. Temperatūrų kaita, drėgmė ir intensyvus eismas – receptas, užtikrinantis, kad gatvėse gali atsirasti duobių. LRT.lt domisi, kaip su tuo tvarkosi Vilniaus ir Kauno gatvių prižiūrėtojai.
Dėl besitęsiančių kritulių, besiformuojančio plikledžio kelininkai dirba visu pajėgumu – valstybinės reikšmės kelius valo ir barsto 241 priežiūros mechanizmas.
Pagal Kelių priežiūros valdymo centro duomenis, vakaruose, šiaurės vakaruose ir dalyje šalies centro nakties metu snigo intensyviai.
Ko gero kiekvienas vairuotojas yra naudoję GPS navigacijos programėlę ir ne kartą atsidūręs situacijoje, kai, pavyzdžiui, važiuojant rajone su daug namų ir gatvių, sistema praneša: „Už 300 metrų sukite į kairę“. Jūs dairotės pro langą ir murmate: „Sukti čia? Ar toliau?“
Navigacijos sistema jūsų negirdi, tad lieka tartis pačiam su savimi.
Lietuvos planuose - kad gatvėse 2030 m. riedėtų 118 tūkst. elektromobilių. Nors infrastruktūros plėtojimui ir skiriama nemažai dėmesio, tačiau Aplinkos apsaugos instituto (AAI) vadovo Alfredo Skinulio teigimu, elektromobilių proveržio nebus, kol valstybė nepradės aktyviau skatinti jų naudojimo.
Automobilių gamintojas išsiuntė laišką akcininkams, kuriame pranešama kada „Model Y“ elektromobilis, prie kurio jau dirbama nuo 2015-ųjų metų, bus pradėtas gaminti masiškai.
Kompanija patikino savo investuotojus, kad šįkart „viskas bus kitaip“ ir „Model Y“ masinė gamyba prasidės nuo 2020-ųjų metų.
Ketvirtadienio vakarą pirmą kartą Lietuvoje buvo parodytas naujasis pravažumo etalonas „Jeep Wrangler“. Į pristatymą susirinkę keli šimtai šio prekės ženklo gerbėjų išvydo ne tik naująjį „Wrangler“, bet ir kitus „Jeep“ modelius, tarp kurių buvo pirmasis gamintojo civilinėms reikmėms sukurtas automobilis, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Jei ryte priekinio stiklo gramdymas neduoda norimo efekto, priežastis aiški – jis užšalęs ne tik iš išorės, bet ir iš vidaus. Ši problema atsiranda tuomet, kai nakčiai pastatyto automobilio salone yra gausu drėgmės.
Vairuotojai to bando išvengti pačiais įvairiausiais būdais, o vienas iš jų – naudoti kačių kraiką.
Lrytas.lt skaitytojas Albertas patikino, kad šio metodo efektyvumas – šimtaprocentinis. Jo teigimu, kačių kraikas sugers salone susikaupusią drėgmę ir stiklas nebeužšals.
Nuolat spaudžiantis šaltis, gausus sniegas ir plikledis yra pavojingas derinys Lietuvos keliuose. Apibendrindami pirmuosius du šios žiemos mėnesius, draudimo ekspertai skaičiuoja, kad palyginus su praėjusia žiema, šią – eismo įvykių skaičius išaugo net dvigubai. Vis dėlto nelaimingų atsitikimų keliuose galima išvengti apsišarvavus kantrybe – pasirinkti saugų greitį, kelionėms skirti daugiau laiko ir atidžiai stebėti pokyčius kelyje, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Sniegui užgulus Lietuvą į kelius išvažiavo ne tik kelininkai, bet ir ūkininkai, kurie valo gyvenviečių bei kaimo kelius. Žemdirbiai ant savo pečių prisiimtų kaimo ir gyvenviečių kelių priežiūrą, bet negali to daryti, nes, pasirodo, patys tą jiems uždraudėme.
Žiemai negailint sniego kelininkai nespėja suktis, o vairuotojams kyla papildomų iššūkių – keliai tapo slidūs, o ant jų nubrėžtos baltos juostos – visiškai nematomos. Policijos pareigūnai ramina – už ištisinių linijų kirtimą, jei jos neįžiūrimos, teisės vairuoti neatims.
Lietuvos kelių policijos tarnybos viršininkas Vytautas Grašys sakė, kad daugumą šį pažeidimą padariusių vairuotojų šiltuoju sezonu taip pat tvirtina tą patį: esą ištisinės linijos tiesiog nepastebėjo.
Praėjusį savaitgalį, Heseno policija surengė masinį reidą, po kurio 80 vairuotojų, įvertinus jų girtumo laipsnį, buvo uždrausta tęsti keliones, praneša „germania.one“.
Iš viso policija patikrino 1,200 vilkikų vairuotojų, sustojusių sunkiasvorio transporto stovėjimo aikštelėse.
190 iš jų buvo neblaivūs, 79-iems alkoholio kiekis kraujyje viršijo 0,5 promilės. Esant tokiam girtumui Vokietijoje vairuoti draudžiama, todėl pastarųjų vairuotojų „poilsis“ prasitęsė.
„Kaiyun Motors“ gavo JAV institucijų pritarimą ir jau kelionei į Šiaurės Ameriką ruošia savo elektrinį pikapą „Pickman“. Kompanijos įkūrėjas Wang Chao giriasi – „2019-ieji buvo „Kaiyun“ metai, kuomet žengsime į užjūrio rinkas, įskaitant JAV. Mūsų „Pickman“ bus toks pat sėkmingas kaip F-150“. Ir „Pickman“ tikriausiai pasiseks, bet „Ford“ neturi dėl ko baimintis.
Aišku, „Ford F-150“ yra populiariausias automobilis JAV. Ne tik populiariausias pikas - tai yra populiariausias automobilis. Pikapai yra stipriai įaugę į amerikiečių automobilių kultūrą, todėl joks kiniškas vardas F-150 artimiausiu metu neperspjaus. F-150 skaičių nepavijo „Toyota“, o ką jau kalbėti apie visai niekam negirdėtas mašinas. Tačiau „Pickman“ tikriausiai susilauks sėkmės.
Tradiciškai metų pradžioje „TopGear Lietuva“ paskelbia geriausius metų automobilius. Sportiškiausio automobilio titulas šiemet atiteko „Renault Mégane R.S.“, aplenkusiam garbingus kategorijos konkurentus – „VW Polo GTI“ ir „Suzuki Swift Sport“, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Trečiosios kartos „Mégane R.S.“ tikslas tas pats – būti geriausiu kompaktiniu „karštu“ hečbeku, tad jame apjungti patys naujausi „Renault Sport“ padalinio pasiekimai ir lenktynių aistra.
„Jeigu reikia pagalbos „Regitroje“, parašykit žinute“, „Bandote išlaikyti egzaminus ir nepavyksta? Kreipkitės“ – tokiais pasiūlymais socialiniame tinkle „Facebook“ vairuotojams skirtose grupėse žarstosi sukčiai, nebijantys viešinti netgi banko sąskaitų, į kurias pervedami apgaule išvilioti pinigai. Nors tokie „padėjėjai“ stabdomi pasitelkus teisėsaugą, apgavysčių netrūksta, o blogiausia, sako DELFI redakcijai parašę skaitytojai, kad atsiranda tikinčių sukčių pažadais.Skaitytojai pasidalino keliomis nuotraukomis iš socialinių tinklų, susirašinėjimų su sukčiais, tariamai padedančiais išlaikyti vairavimo egzaminus paprasčiau. Žinutėse matyti, jog pašnekovai spaudžiami kuo greičiau atsiskaityti už paslaugas.
Vis daugiau vairuotojų renkasi galimybę užsisakyti vairuotojo pažymėjimą nuotoliniu būdu. Kaip rodo duomenys, per 2018 metus daugiau nei 33 proc. pradedančiųjų vairuotojo pažymėjimų buvo pakeista tiesiog internetu, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Prie to prisideda ne tik tobulėjanti sistema, bet ir sklandus duomenų apsikeitimas su kitomis institucijomis. Štai jau dauguma medicinos įstaigų „Regitrai“ pateikia elektronines medicinines pažymas, o nuo pernai vasaros asmens nuotrauka ir parašas imami iš Gyventojų registro.
Permainingi orai tapo rimtu iššūkiu sostinės gatves prižiūrintiems kelininkams. Jiems tenka rūpintis ne tik vairuotojų, bet ir pėsčiųjų saugumu. Didžiosios aikštės druskos mišiniu barstomos naudojant sunkvežimius.
Temperatūrai svyruojant apie 0 laipsnių daug kur gali susidaryti plikledis.
Greičio viršijimas ir alkoholis – dažniausios skaudžių eismo įvykių priežastys. Kokios asmeninės savybė lemia, kad vairuotojai rizikuoja ir kaip pasikeičia požiūris į nesaugų vairavimą praradus teisę vairuoti? Atsakymų į šiuos klausimus savo disertacijoje ieškojo Vytauto Didžiojo universiteto Psichologijos klinikos psichologė dr. Justina Slavinskienė.
Šį pavasarį į šalies kelius išriedės mobilioji kelių būklės tyrimo laboratorija, kuri pradės skenuoti visą asfaltuotų valstybinės reikšmės kelių tinklą. Tai naujos kartos įranga, kuri nustatomų asfalto dangos parametrų kiekiu ir jų charakteristikomis yra viena moderniausių pasaulyje. Lietuva yra pirmoji iš Baltijos valstybių įsigijusi šią pažangią įrangą, rašoma Susiekimo ministerijos pranešime žiniasklaidai.
„Išmaniosios diagnostikos įrangos įsigijimas – svarbus žingsnis, pažangias technologijas pasitelkiant efektyviai kelių priežiūrai užtikrinti ir kelių tinklo būklei optimizuoti. Naujos kartos kelių tyrimo įranga leis efektyviau panaudoti kelių plėtrai ir remontui skiriamas lėšas bei pagerinti šalies kelių kokybę“, – teigia susisiekimo ministras Rokas Masiulis.
Šeši iš dešimties Lietuvoje esančių elektromobilių – naudoti, o jeigu atmestume automobilių nuomos bendrovių pasiūlą, greičiausiai naudotų dalis būtų ir dar didesnė, sako Dainius Jakas, elektromobilių entuziastas ir portalo „100procentuelektrinis.lt“ įkūrėjas. Pasak jo, finansiniai aspektai kol kas yra pagrindinė priežastis, kodėl Lietuvoje perkami elektromobiliai, o didžiausiu galvos skausmu vis dar išlieka rozetė.
Sostinėje rekordiškai atnaujinus autobusų bei troleibusų parką, auga ir keleivių pasitenkinimas viešuoju transportu. SĮ „Susisiekimo paslaugos“ atlikus naujausią keleivių apklausą paaiškėjo, kad sostinės autobusus ir troleibusus jie įvertino 8 balais iš 10. Tai yra aukščiausias pasitenkinimo viešuoju transportu įvertinimas per visą apklausų vykdymo istoriją, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Kiekvienas „Maserati“ modelis pasižymi unikalia išvaizda, variklio garsu, aukšto lygio komfortu bei sportiškumu, tačiau gamintojas savo klientus dažnai sugeba nustebinti pateikdamas dar įspūdingesnius automobilius. Šįkart tai – išskirtinė „Maserati“ visureigio versija „Levante Vulcano“, kurių bus pagaminta tik 150 modelių ir visi jie skirti Europos bei Azijos rinkoms, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Maserati“ prieš kelerius metus įrodė, kad tai, kas atrodė neįmanoma, jiems – įgyvendinama. Tai išskirtinai komfortiškas, modernus bei sportiškas visureigis – „Levante“.
Spustelėjęs šaltukas tampa indikatoriumi, nurodančiu, kurie vairuotojai turi daugiausiai problemų su savo automobiliais. Dažniausiai jos kyla senų mašinų savininkams, tačiau nesirūpinant technika keblumų gali atsirasti bet kam.
Prieš dešimtmetį, 2009-aisiais, automobilį įsigijo kas vienuoliktas lietuvis, tuo metu pernai – kas šeštas. Tai reiškia, kad automobilių pirkimo/pardavimo sandorių skaičius priartėjo prie pusės milijono.
„Autoplius.lt“ duomenimis, per praėjusius 2018-uosius Lietuvoje įvyko daugiau nei 461 tūkst. automobilių sandorių. Puikūs rezultatai buvo užfiksuoti ir naujų automobilių rinkoje.
Alyvos ir filtrų keitimas – periodiniai darbai, kuriuos vairuotojai privalo atlikti, jei nori, kad jų automobiliai važiuotų be problemų. Tačiau kai kurie automobilių savininkai į šiuos darbus žiūri liberaliai ir jų atlikti neskuba. Kiti stengiasi būti atsargūs ir viską daro net dažniau ir greičiau, nei rekomenduoja pats automobilio gamintojas. Ar galima rasti universalų atsakymą į klausimą – kada atlikti techninį automobilio aptarnavimą?
Nuorodų sąrašas
Powered by BaltiCode