Reklama 2

Automobilių vagysčių mažėja, bet ilgapirščiai pridaro daugiau žalos

 

Draudimo bendrovės „Gjensidige“ duomenimis, vagys renkasi naujesnių automobilių brangiau kainuojančias detales ir elektroninę įrangą. Taip pat daugėja atvejų, kai ilgapirščiai neapsiriboja keliomis detalėmis, o pasirinktą transporto priemonę apšvarina labiau. Draudikai pastebi, kad šį rudenį ypač išaugo bagažinės užuolaidėlių vagysčių skaičius, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Amžinas ginčas, kas geriau: priekiniai, galiniai ar visi varantys ratai?

 

Dėl to, kokia varančiųjų ratų komponuotė automobiliui geriausia, ginčijamasi nuolat. Vieni sako, kad galu varomas automobilis pats geriausias, nes galiniai ratai stumia automobilį, o priekiniai vairuoja, todėl yra balansas. Kiti kategoriškai pasisako tik už priekinius – paprasčiau valdyti ir praktiškiau. Treti be kompromisų tik už visų varančiųjų ratų pavarą, nes ji užtikrina geresnį sukibimą. Ar galima šiame ginče rasti teisybę?

Naudotų automobilių prekeiviai trina rankomis: į turgavietes suplūdo azijiečiai

 

Gera žinia naudotų automobilių prekeiviams – Kirgizijos valdžia laikinai atšaukė padidintus muitus įvežamoms transporto priemonėms. Šia veikla užsiimančių kirgizų akys iškart nukrypo į jiems pažįstamą Kauną. Kad pagausėjo rusiškai kalbančių automobilių pirkėjų, pajuto ne tik turgavietėse juos pardavinėjantys verslininkai. 

Vis dažniau kirgizai kreipiasi į pavienius asmenis, interneto skelbimų svetainėse paskelbusius apie siūlomą mašiną. 

Kodėl nerūdijantis plienas automobilių pramonėje yra tabu?

 

„Mazda MX-5“, „Alfa Romeo Spyder“, klasikiniai „Fiat 500“ bei „MINI“ ir daugybė kitų automobilių turi vieną didžiulį trūkumą – jie greitai rūdija. Žinoma, pramonė jau kurį laiką turi sprendimą – plieninės automobilių kėbulo detalės yra galvanizuojamos, dengiamos specialiais gruntais, dažais ir laku. Tačiau juk žmonija turi ir metalo, kuris iš esmės yra atsparus korozijai – kodėl nerūdijantis plienas naudojamas gaminti kriauklėms, bet ne automobilių kėbulams?

Nauji KET reikalavimai vairuotojus varo iš proto: pažeidėju gali tapti kiekvienas

 

Nuo šių metų lapkričio 1-osios, įsigaliojus naujiems Kelių eismo taisyklių (KET) reikalavimams, vairuotojai, priartėję prie pėsčiųjų perėjos ir pamatę šalia jos stovintį žmogų, privalo sustoti ir įsitikinti, ar jis ruošiasi kirsti važiuojamąją dalį. Taip siekiama užtikrinti pėsčiųjų saugumą. Tačiau ką daryti vairuotojams tose vietose, kur pėsčiųjų srautas yra intensyvus ir praktiškai nenutrūkstamas? Šį klausimą paliekama spręsti pačioms miestų savivaldybėms.

Lietuvos kiemuose tūkstančiai šiukšlėmis pavirtusių automobilių

 

Bendro naudojimosi vietose paliktos neprižiūrimos, naudojimui netinkamos transporto priemonės kelia didelių nepatogumų ne tik Vilniaus, bet ir kitų didesnių Lietuvos miestų gyventojams bei eismo dalyviams, teršia aplinką. Pastebima, kad tokių automobilių daugėja atvėsus orams ar užklupus žiemai, rašoma pranešime žiniasklaidai. Kaip elgtis gyventojams? 

Ukrainiečiai protestui naudoja automobilius su lietuviškais numeriais

 

Kijevo, Ukrainos, centrą užkimšo tūkstančiai automobilių su užsienietiškais valstybiniais numeriais. Kaip pastebėjo DELFI žurnalistai, dirbantys įvykio vietoje, dauguma automobilių su lietuviškais numeriais, o jų savininkai susirinko į protestą dėl mažesnių muito mokesčių. 

Be lietuviškų valstybinių numerių, netrūksta ir automobilių, registruotų Lenkijoje, taip pat kai kur matyti Čekijoje, Vokietijoje registruotos transporto priemonės.

Iš taupymo kilusi geniali idėja: kaip veikė „Volkswagen Käfer“ langų apiplovimo sistema

 

„Volkswagen Käfer“, geriau žinomas „Vabalo“ vardu, yra visuotinai labai mėgstamas automobilis. Tačiau tiesa yra ta, kad jis visada buvo kuriamas taip, kad būtų kiek įmanoma pigesnis. Tai reiškia, kad net paprasta vandens pompa langų plovimo skysčiui tuomet buvo per brangi. Bet kuo ją pakeisti? „Volkswagen“ turėjo unikalų sprendimą – langus plauna atsarginis ratas.

Kada „Tesla Model 3“ kainuos pažadėtus 35 tūkst. JAV dolerių?

 

„Tesla“ generalinis direktorius Elonas Muskas pripažino, kad automobilių gamintojas vis dar negali užtikrinti pažadėtosios „Model 3“ kainos – 35000 JAV dolerių. Tačiau yra ir gerų žinių: tai vis dar jų prioritetas ir jau žinoma kada automobilis pasieks tokią kainą bei paskelbė apie savo įspūdingus tarptautinės plėtros planus.

Ar surasite tris atsarginius ratus Dakaro ralio automobilyje?

 

Automobiliai dažniausiai turi tik vieną atsarginį ratą, laikomą bagažinėje arba montuojamą ant galinių durelių (pavyzdžiui, visureigiuose). Šiuolaikiniuose automobiliuose atsarginio rato galite apskritai nerasti – liaudiškai vadinamą „tabletę“ keičia flakonėlio dydžio padangų sandarinimo sistemos. Tačiau automobilių sporte tokie daug vietos užimantys komponentai yra nepakeičiami, o sumanūs sprendimai gali prisidėti prie aukštesnės pozicijos varžybose, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Ar didesnio pravažumo automobiliai turi visureigiams būdingų savybių?

 

Paradoksalu, tačiau įsibėgėjus XXI amžiui ir nenumaldomai artėjant dienai, kai žvyrkeliai bus įtraukti į „Raudonąją knygą“ kaip nykstantis reiškinys, padidinto pravažumo automobilių bei visureigių populiarumas auga tarsi ant mielių. Neatsitiktinai konkurse „Metų automobilis 2019“ tarp 33 pretendentų į geriausiojo sostą šįkart net 17 būtent šiam segmentui priskiriamų mašinų.

Prognozuojama, kad netolimoje ateityje juodos padangos pranyks

 

Padangos dabar yra viena iš pagrindinių pokalbių temų. Žmonės po truputį jau baigia ruošti savo automobilius šaltajam sezonui, o viena pagrindinių šio darbo dalių yra padangų keitimas. Bet ar kada susimąstėte, kodėl padangos yra juodos? Jei manote, kad pati guma yra juoda, tai klystate. Guma yra labai šviesios spalvos ar net permatoma.

Lietuvoje spalį įregistruotas išskirtinis „Ferrari 812 Superfast“

 

Preliminariais „AutoTyrimų“ duomenimis, gautais pagal ES reglamentuotą metodiką išanalizavus VĮ „Regitra“ pateiktus pradinius duomenis, 2018 m. spalį Lietuvos naujų lengvųjų automobilių (M1 ir N1) registravimas išaugo 21 proc. iki 3,133

vnt. 2017 m. spalį šalyje buvo įregistruota 2,580 automobilių, rašoma pranešime žiniasklaidai. 

Seni automobiliai pabrango – už naudotą tenka pakloti 500 eurų daugiau

 

Senstelėjusių transporto priemonių kainos per trečią šių metų ketvirtį ūgtelėjo. Vidutiniškai už naudotą automobilį tenka pakloti apie 3,8 tūkst. eurų ir tai – 200 eurų daugiau nei buvo mokama dar šių metų viduryje. Tačiau dabartines kainas lyginant su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, naudoti automobiliai pabrango 15 proc., arba 500 eurų.

Automobilių saugumo bandymų evoliucija: nuo tikrų žmonių kūnų iki manekenų

 

Automobilių saugumas yra nuolat gerinamas. Geresnės medžiagos, efektyviau smūgio jėgą paskirstančios konstrukcijos, saugumo sistemos - technologinė pažanga nuolat didina išgyvenimo šansus avarijos metu. Saugumo bandymai, kurių metu daužomi nauji automobiliai, taip pat yra labai svarbūs. Tačiau ar žinojote, kad kartais šiuose automobiliuose sėdi ne bandymų manekenai, o tikri žmonių kūnai?

Priminimas vairuotojams: nuo lapkričio pirmosios važiuosime lėčiau

 

Lapkričio 1-ąją įsigalioja Kelių eismo taisyklių (KET) nuostatos, apibrėžiančios, kad šalies keliuose teks važiuoti lėčiau, o vairuotojams ima tiksėti laikrodis, nurodantis, kad privaloma vasarines padangas pakeisti žieminėmis.

KET numato, kad nuo lapkričio 1 d. magistralėse vietoje 130 km/val. važiuoti bus leidžiama 110 km/val. Greitkeliuose, kuriuose iki šiol važiavome 120 km/val. greičiu, teks sulėtėti iki 110 km/val.

„McLaren“ pristatė naujausią savo kūrinį „Speedtail“

 

Ilgas, žemas ir aptakus – toks yra naujasis „McLaren Speedtail“. Jo idėjos pirmtakas yra legendinis modelis F1, iš kurio superautomobilis paveldėjo neįprastą sėdimų vietų išdėstymą, neįtikėtiną greitį ir sunkiai suvokiamą kainą. Apie šį modelį automobilių industrijoje gandai sklando jau senokai, tačiau netgi dabar gamintojas neatskleidė visos informacijos.

Akibrokštą po avarijos patyrusi šeima įspėjo kitus: atidžiai skaitykite sąlygas

 

Į nedidelį eismo įvykį Panevėžyje patekusi šeima negalėjo įsivaizduoti, kokiu milžinišku konfliktu jis pavirs. Lrytas.lt skaitytoja Deimantė P. pasidalijo nepavydėtina situacija, į kurią pateko ji su vyru.

„Šių metų vasaros pradžioje Panevėžyje įvyko eismo įvykis, kurio metu mano vyro vairuojamas automobilis susidūrė su kitu automobiliu, tai įvyko rikiuojantis į kitą eismo juostą. Mūsų žemas sedanas lietė aukštą visureigį.

Aš, sėdėdama šalia, net nejutau to mini susidūrimo. Sustojus ir išlipus iš automobilio buvome užpulti visureigio vairuotojo.

Stiklo pluoštas: kodėl automobilių pramonėje ši medžiaga naudojama vis rečiau?

 

Sportiniai automobiliai turi būti lengvi. Svoris svarbus visiems – juk net kasdienis automobilis turi būti lengvas, kad sunaudotų mažiau degalų. Anksčiau automobilių svoris būdavo mažinamas naudojant stiklo pluoštą, tačiau dabar ši medžiaga naudojama vis rečiau. Kodėl? Juk stiklo pluoštas yra lengvas, pakankamai tvirtas, nerūdija, o gamintojai gali lengvai eksperimentuoti su formomis.

Lietuvoje testuojamas pirmasis suslėgtomis gamtinėmis dujomis varomas vilkikas

 

Švedijos vilkikų gamintojas „Scania“ kartu su logistikos kompanija „Vlantana“ ir gamtinių dujų transportui infrastruktūros vystytoja UAB „SG dujos“ pristatė pirmąjį Lietuvoje vilkiką, darbui naudojantį suslėgtas gamtines dujas, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Scania“ siūlo tvarius ir pažangius transporto sprendimus. Šis naujos kartos dujomis varomas vilkikas yra puikus to pavyzdys.

„Volkswagen“ Baltijos šalims pristato „ID.Buzz“ elektromobilio koncepcija

 

Šią savaitę Taline bus atidarytas moderniausias ir pirmasis aptarnavimo ir pardavimų centras Baltijos šalyse, kuris jau dabar pasirengęs aptarnauti „Volkswagen ID.“ elektrinius automobilius. Šia proga, šią savaitę „Volkswagen“ pristatys koncepcinį elektrinį automobilį „ID.Buzz“. Visi besidomintys šį automobilį atstovybėje galės pamatyti spalio 25 ir 26 dienomis, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Fiat“ atstovai atsakė į kritiką dėl greitosios pagalbos automobilių: mes jų neįrenginėjame

 

Lietuvoje kasmet nuperkama po kelis tūkstančius komercinių transporto priemonių. Dalis jų – pikapai, furgonai, keleiviniai mikroautobusai – kone tiesiai iš gamyklos keliauja į klientų rankas, tačiau krovininiai mikroautobusai neretai yra pritaikomi specialiems poreikiams ir turi tarpininką – papildomos įrangos montuotoją, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Powered by BaltiCode