Romas

Automobilyje su augintiniu: Lietuvos žmonės dar neįprato saugiai vežti gyvūnų

Lietuvos keliuose vis dažniau galima pamatyti kartu su šeimininkais automobiliu keliaujančius ir jų augintinius. Draudikai atkreipia dėmesį, kad prisisegti saugos diržus ir daugiau dėmesio skirti vaikų saugumui automobilyje žmonės jau įprato, tačiau į augintinių keliavimą žiūri kur kas aplaidžiau, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Paskata naujam automobiliui – tik simbolinė? Net ir gavus tūkstantį eurų, tektų kaip reikiant pakratyti savo kišenę

Jau lapkritį šalies vairuotojai gali tikėtis sulaukti valstybės pagalbos įsigyjant naują automobilį. Aplinkos ministerija skaičiuoja, kad dar šiemet bent 5 tūkst. vairuotojų galėtų atsikratyti senų taršių automobilių ir gavę tūkstančio eurų kompensaciją įsigytų naujas mašinas. Tačiau aiškėja, kad net ir gavus tūkstantį eurų, tektų kaip reikiant pakratyti kišenę.

Naujoji „Škoda Scala“: vokiečiai atlaisvino kilpą, veržiančią čekams rankas

Jei paklaustume vairuotojų nuomonės apie „Škoda“ automobilius, turbūt dažniausiai išgirstume atsakymą, kad tai geri automobiliai, tačiau jiems trūksta įvairovės ir geresnės įrangos. To priežastis – „Škoda“ priklauso vokiečių gigantui „Volkswagen“ ir šis užuovėją suteikęs sparnas kartais savo globotinius prispaudžia. Bet panašu, kad kuriant „Scala“ čekams buvo suteikta daugiau laisvės.

„Ford“ elektrifikuotų modelių spurtas: iki 2022 m. aplenks benzininius ir dyzelinius

Frankfurto automobilių parodoje „Ford“ tesi savo pažadą vartotojams: netolimoje ateityje gamintojas elektrifikuos daugumą savo modelių. Prognozuojama, kad iki 2022 m. pabaigos „Ford“ elektriniai modeliai pagal pardavimus aplenks benzininius ir dyzelinius „giminaičius“, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Dar šiemet pavasarį Amsterdame „Ford“ atskleidė savo ateities viziją – nuo šiol visi nauji koncerno modeliai turės bent dalelę elektros – nuo „Mild Hybrid“ jėgainių, kur elektrinis variklis atlieka tik pagalbinę funkciją, iki grynų elektromobilių.

„Bugatti“ teigia, kad gali viršyti 500 km/val. greitį, tiesiog jie to nenori

Greičiausių pasaulyje serijinių automobilių gamintojas „Bugatti“ neseniai į automobilių pramonės istorijos puslapius įrašė naują rekordą – specialiai parengtas, bet gamybai jau paruoštas šio gamintojo modelis „Chiron“ pasiekė didesnį nei 300 mylių per valandą (483 km/val.) greitį. Gamintojas teigia, kad galėjo pasiekti ir geresnį rezultatą, tiesiog jiems to nereikia.

Lietuvos įmonės perka naujesnius ir brangesnius automobilius

Per pirmąjį 2019 m. pusmetį „Swedbank“ su šalies įmonėmis pasirašė automobilių lizingo sutarčių už beveik 31 mln. eurų sumą, tai yra 7 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu prieš metus. Banko duomenimis, 4 iš 5 verslo įmonių lizingu įsigyjamų automobilių buvo nauji. Didžiausias automobilių finansavimo poreikio šuolis fiksuotas tarp smulkių ir vidutinių įmonių, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Atnaujintas „Iveco Daily“: įrodymas, kad furgono vairavimas – tikras darbas

Vienoje rankoje laikydamas termopuodelį, sklidiną karštos kavos, o kitoje užrašinę su šiandieninės kelionės maršrutu, jaunas ūkininkas, dėvintis languotus marškinius, mėlyną liemenę ir batus kiek dengiančius džinsus, ropščiasi į savo darbo įrankį, kuris padės išvežioti derlių į prekybos vietas. Tas darbo įrankis – tai atnaujintas „Iveco Daily“ furgonas.

Suskaičiavo, kurie naudoti automobiliai Lietuvoje aplinką teršia labiausiai ir kurie mažiausiai

Vis garsiau kalbant, kad jau 2020-ųjų sausio 1 dieną bus pradėtas skaičiuoti automobilių taršos mokestis, Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacija „Transeksta“ panagrinėjo, kokių gamintojų transporto priemonės patikros metu dažniausiai „išbrokuojamos“ dėl išmetimo sistemos trūkumų, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Puikiai suvokdami koks nepopuliarus bus sprendimas paversti taršiausius finansiškai nepatraukliais, Vyriausybė lig šiol atskleidė tik kai kuriuos būsimojo taršos mokesčio projekto detales, todėl klausimų kas, kaip, kada, kiek, kodėl tebėra gerokai daugiau nei atsakymų.

Paskola automobiliui: kuo skiriasi lizingas nuo tarpusavio skolinimosi platformų?

Ne kiekvienas galime įsigyti automobilį kada tik panorėję, todėl nereta išeitis – paskola automobiliui. Rinkoje gausu paskolos galimybių, tad kaip išsirinkti geriausią ir viską teisingai apgalvoti? Palyginsime du skolinimosi būdus – lizingą ir „paskolas iš žmonių“ (angl. P2P lending). Šiame straipsnyje atkreipsime jūsų dėmesį į svarbiausius aspektus renkantis teisingą ir protingą būdą skolintis. 

Stovėjimo vietos įsigijimas dar negarantuoja ramybės: sumoki tu, bet stato, kas nori

Tikriausiai ne vienas Vilniaus daugiabučių gyventojas yra susidūręs su nemaloniu jausmu, kai grįžus namo nepavyksta rasti vietos, kur pastatyti automobilį. Kai kurie gyventojai kenčia ir susitaiko su šia problema, tačiau kiti, neapsikentę perpildytų kiemų, situaciją bando reguliuoti įrengdami užtvarus arba įsigydami asmenines parkavimo vietas. Tačiau vienas būdas gali būti neteisėtas, o kitas – negarantuoja, kad vietos neužims vairuotojas, kuriam vieta nepriklauso.

„Porsche“ verčia naują puslapį savo istorijoje – pristatytas elektromobilis „Taycan“

Porsche“ specialiuose renginiuose trijuose žemynuose – Amerikoje, Europoje ir Azijoje – pristatė pirmąjį visiškai elektrinį sportinį automobilį „Taycan“. Ketverių durų sportinis sedanas žymi naujos „Porsche“ eros pradžią ir nubrėžia naujus standartus elektromobilių rinkoje, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Kaip iš Italijos neparsivežti baudos už parkavimą: mokytis spalvų, mokėti pinigus ir tikėtis sėkmės

Italijoje galioja savos eismo taisykles. Ne tik tos, kurias išmokai per vairavimo pamokas ir kurių didžioji dalis taikoma daugelyje kraštų. Vairuotojai italai – greiti ir truputį įsiutę, bet drąsūs ir išradingi, ypač kai reikia pastatyti automobilį ten, kur nėra vietos ar apskritai draudžiama. Užsieniečius tokia tvarka glumina, nes ne vien italų elgesį sunku perprasti, bet ir standartiniams ženklams iššifruoti prireikia laiko bei italų kalbos žinių.

Didmiesčiai ruošiasi rugsėjo eismo iššūkiams: probleminių vietų bus, tačiau yra ir gerų naujienų

Nors vasara dažniausiai lepina karščiu, šiltuoju metų laiku didmiesčių gatvėse pastebimas eismo srautų atvėsimas. Visgi atėjus rugsėjui viskas apsiverčia aukštyn kojomis ir nuo pat pirmųjų rudens dienų didmiesčių gatves užplūsta automobiliai. Ko tikėtis Vilniaus ir Kauno vairuotojams ir kaip ruošiamasi eismo karštinei?

Perspėja, kad vaizdo registratorių įrašus vairuotojai turėtų naudoti ypač atsakingai

Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR) paskatino asmeninius duomenis Europos Sąjungoje (ES) vertinti jautriau, tačiau vaizdo registratorius naudojančių Lietuvos vairuotojų įpročiai dėl to iš esmės nepakito. Draudikai teigia nepastebintys, kad jiems pateikiamų eismo įvykių įrašų kiekis būtų padidėjęs ar pastebimai sumažėjęs, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Powered by BaltiCode